Senelerdir oynadığımız oyunun neredeyse hiçbir zaman sorgulamadığımız kısımı; bayraklar?
Kimisine göre: "Amaan ne gerek var kardeşim kırk yıllık sistemi değiştirmeye, aç olduğu gibi gitsin" gözüyle bakılan. Fakat oyunun sistemini en çok ilgilendiren, eşit dağılım sağlayan ve her sunucuda x bayraklarına olan yığılmayı önleyebilecek bir sistem "FİKRİ" ile karşınızdayım.
"Ying" ve "Yang" Nedir?
- Bkz. Buraları uzunuzadıya anlatıp sizleri sıkmayacağım dileyen Bkz. işaretinden inceleyip merakını giderebilir.
Bu sistem neden gelmeli? Amaçları neler?
-----------------------
-Metin2 gibi köklü bir oyunun günümüze kadar kopya bir şekilde gelmesiyle beraber, "MMORPG" tarifinden uzaklaştığı zamanlardayız.
İçinde bulunduğumuz zamanlarda gerek official Metin2 sunucuları gerekse Metin2PVP sunucuları bu yapıyı sadece işlerine geldiği yönleriyle ele alarak oyunu geliştirmemiş, aksine tökezlemeye götürmüştür. Yaptığımız bu sistemde oyun hayati bir değer kazanmasa bile oyunda ki dengeler ve o kuru hissiyatı ciddi derecede iyileştirmeyi hedefliyoruz.
Bu sistem nedir? Neler içeriyor? İşleyiş nasıl olacak?
-----------------------
-Genel olarak yazılabilecek en kült ifade "Artık bu oyun 2 bayrak ve bir orta alandan oluşacaktır" ifadesidir. -> Bu nasıl olacak?
Hedeflediğimiz sistemde Ying ve Yang ı birbirinden ayırıp kendi oyunumuza uyarlamaya çalışacağız.
Yeni bir harita tasarlanıp Ying ve Yang birbirleri arasında ki görünüş biçimlerini kaybetmeden birbirlerinden koparılacak! ve her ikiside birer ayrı bayrak oluşturulacaktır.
İlk bayrağımız beyaz bayrak Yin’dir rengi ve anlamından yola çıkılmış üzere, burada agresif slotlardan uzak, ferah görüntülü, cennet bahçesine benzeyen bir kısım oluşturulacak ve herhangi bir noktasından (köprü, yol, geçit, tünel) aracılığı ile ortak bir ticaret, sohbet alanına bağlanacak.
İkinci bayrağımız siyah bayrak Yang’dır rengi ve anlamından yola çıkılmış üzere burada daha agresif slotlar, kasvetli ve kara bir görüntü, lavlar ve alevlerin yükseldiği dağlık alanlar ve güçlü slot mobları bulunacaktır ve herhangi bir noktasından (köprü, yol, geçit, tünel) aracılığı ile ortak bir ticaret, sohbet alanına bağlanacak.
Her iki bayrakta tek map üzerinde bulunacak birbirleri arasında yüzük ile seyahat yapılmayacak!
Üçüncü alanımız ortada bulunan Yin ve Yang dan arınmış tek amacı (Çoğaltılabilir) Ticaret, sohbet ve oyunun buluşma noktasına aracılık yapacak (herhangi bir dizayn örn; Büyük bir yuvarlak alan içine kondurulmuş binalar, npcler) bir alan olmak.
Üçüncü alanımızın görevi ise Yin ve Yang ı birbirlerine bağlayıp köprü görevi görmek. Ve her iki bayrağı bir arada tutabilmek !
FİKİR ÜZERİNDE ÇALIŞIYOR KISA ZAMANDA DEVAMI GELECEK.
Kimisine göre: "Amaan ne gerek var kardeşim kırk yıllık sistemi değiştirmeye, aç olduğu gibi gitsin" gözüyle bakılan. Fakat oyunun sistemini en çok ilgilendiren, eşit dağılım sağlayan ve her sunucuda x bayraklarına olan yığılmayı önleyebilecek bir sistem "FİKRİ" ile karşınızdayım.
"Ying" ve "Yang" Nedir?
- Bkz. Buraları uzunuzadıya anlatıp sizleri sıkmayacağım dileyen Bkz. işaretinden inceleyip merakını giderebilir.
Bu sistem neden gelmeli? Amaçları neler?
-----------------------
-Metin2 gibi köklü bir oyunun günümüze kadar kopya bir şekilde gelmesiyle beraber, "MMORPG" tarifinden uzaklaştığı zamanlardayız.
İçinde bulunduğumuz zamanlarda gerek official Metin2 sunucuları gerekse Metin2PVP sunucuları bu yapıyı sadece işlerine geldiği yönleriyle ele alarak oyunu geliştirmemiş, aksine tökezlemeye götürmüştür. Yaptığımız bu sistemde oyun hayati bir değer kazanmasa bile oyunda ki dengeler ve o kuru hissiyatı ciddi derecede iyileştirmeyi hedefliyoruz.
Bu sistem nedir? Neler içeriyor? İşleyiş nasıl olacak?
-----------------------
-Genel olarak yazılabilecek en kült ifade "Artık bu oyun 2 bayrak ve bir orta alandan oluşacaktır" ifadesidir. -> Bu nasıl olacak?
Hedeflediğimiz sistemde Ying ve Yang ı birbirinden ayırıp kendi oyunumuza uyarlamaya çalışacağız.
Yeni bir harita tasarlanıp Ying ve Yang birbirleri arasında ki görünüş biçimlerini kaybetmeden birbirlerinden koparılacak! ve her ikiside birer ayrı bayrak oluşturulacaktır.
İlk bayrağımız beyaz bayrak Yin’dir rengi ve anlamından yola çıkılmış üzere, burada agresif slotlardan uzak, ferah görüntülü, cennet bahçesine benzeyen bir kısım oluşturulacak ve herhangi bir noktasından (köprü, yol, geçit, tünel) aracılığı ile ortak bir ticaret, sohbet alanına bağlanacak.
İkinci bayrağımız siyah bayrak Yang’dır rengi ve anlamından yola çıkılmış üzere burada daha agresif slotlar, kasvetli ve kara bir görüntü, lavlar ve alevlerin yükseldiği dağlık alanlar ve güçlü slot mobları bulunacaktır ve herhangi bir noktasından (köprü, yol, geçit, tünel) aracılığı ile ortak bir ticaret, sohbet alanına bağlanacak.
Her iki bayrakta tek map üzerinde bulunacak birbirleri arasında yüzük ile seyahat yapılmayacak!
Üçüncü alanımız ortada bulunan Yin ve Yang dan arınmış tek amacı (Çoğaltılabilir) Ticaret, sohbet ve oyunun buluşma noktasına aracılık yapacak (herhangi bir dizayn örn; Büyük bir yuvarlak alan içine kondurulmuş binalar, npcler) bir alan olmak.
Üçüncü alanımızın görevi ise Yin ve Yang ı birbirlerine bağlayıp köprü görevi görmek. Ve her iki bayrağı bir arada tutabilmek !
FİKİR ÜZERİNDE ÇALIŞIYOR KISA ZAMANDA DEVAMI GELECEK.
Son düzenleme: